maandag, mei 7

bezig aan de rest!

Hallo!

de eerste vier schilderijen zijn klaar! Van het weekend ben ik begonnen aan de rest van de schilderijen. Als het goed is krijg ik er 1 a 2 per week af, en die neem ik dan meteen mee naar de mediatheek.

De onderwerpen zullen zijn oa niet eten in de mediatheek, de online databanken op de Digitale Mediatheek, de koptelefoons, hard bellen in de mediatheek, rommel opruimen, etc. Als ik nog belangrijke onderwerpen ben vergeten hoor ik dat graag. Laat maar even een reactie achter ofzo.

2 opmerkingen:

Peter J Kuipers zei

Leuke "Kunst"!
Dat ziet er allemaal fris uit, zeg!

Ik hoop dat je afbeeldingen gaan staan voor nieuwe, frisse iniatieven van onze Afdeling Mediatheken.

Frans Westgeest zei

Ziet er goed uit Eef: ik wist niet dat je (ook) dit in je had!